update, csókolom, akad itt még valaki?

 

avagy, hogyha szeretnéd tudni, mi történt vajon GyilkosKoala aka, @larkatarka instagramon (igen, kis plug) életében, akkor olvass tovább. ヽ(*・ω・)ノ

Na hát igen. 
Itt vagyunk 2022-ben, és szó szerint alig vannak már pozitív történések és megmozdulások ebben az országban, illetve egy globális pandémián is túl vagyunk. Megmondom őszintén, hogy át sem gondoltam igazán, hogy ez most micsoda. Magyarázat? De kinek? Azok közül, akiket a blogger community-nek hála megismertem már nem sokan maradtak itt, illetve, akikkel személyesen jóban lettem vagy már nem tartjuk a kapcsolatot az elsodródás miatt, vagy más okokból kifolyólag. Szóval nem, nem hiszem, hogy ez egy magyarázat lenne, de mégis bennem van az az urge, hogy ez a blog még mindig az enyém, azt írok és csinálok itt, amit szeretnék és most szeretnék az életemről kicsit mesélni, hogy 2017 óta, vagy ki tudja igazából mikor tettem még ki bejegyzéseket, mi változott, mik a terveim ezzel a kis lyukkal az Interneten. 

Kezdetben is szerintem azt már említettem párszor talán még itt is, de az előző blogomon biztosan, hogy elkezdtem egyetemre járni, felköltöztem Budapestre, és mint minden egyetemiste-diákmunkás embert engem is elkapott az, hogy gyakorlatilag, ha egy kis szabadidőm volt, akkor nem a hobbijaimra koncentráltam, hanem a kikapcsolódásra, vagy a sörre, ami előttem volt. (Ibolya a Ferenciek terén ilyen: nagyon jó.) 
Utolsó BA félévemben megtettem azt a kissé risky választást, hogy Erasmusra jelentkeztem (aminek a beszámolóját, vagy kis bekukkantást itten olvashatjátok, hogyha van kedvetek :3), és kibicegtem Norvégia egyik kisebb városába, Hamarba. Jaj de kurva jó volt, istenem. Ha tudtok Erasmura menjetek, annyi mindent kaptok az élménytől, hogy tényleg leírhatatlan. Hogyha tanácsokat adhatnék, akkor megmondanám, hogy anyagilag tessék rágyúrni, diákhitelt felvenni nem szégyen (0% nagyon jó), és tényleg távol álljon tőlem, hogy megmondjam kinek, mit csináljon, de mozduljatok ki a comfort zónából, ismerkedés ezerrel, mert kurvarára, tehát kurvára megéri. 
A lock-down engem annyira nem viselt meg, a barátommal bekuckózva egész jól elvoltunk, illetve a nyelvészetet élőben esélytelen, hogy megtudtam volna csinálni. (Ja igen az, hogy a BTK jaj de geci könnyű, azt szerintem hagyjuk 2015-ben a mekis viccekkel és a skinny jeansekkel együtt.) 


Szóval kinn megcsináltam a kinti egyetem óráit, oké, illetve egy tárgyból újra kell vizsgáznom, mert azért na nyelvészetből csak megbuktam, de semmi baj, minden úgyis rendben lesz, hogyha nem, akkor is mindig van valahogy. Ja igen, dolgok, amiket megtanultam ebben a 18-22 életszakaszomban és amit tényleg tiszta szívemből tudok mindenkinek mondani: Tudom, hogy szar és fos, és nagyon jó lenne megszűnni, de minden folyamatosan változik, és ahogy édasapám mondani szokta, hogyha valami elbaszódott, akkor elbaszódott. A dolgok, a szituációk, az emberek, a kapcsolatok el tudnak baszódni, és nagyon rossz. Akkor éppen. Az elbaszódás pillanatában. De mindig, mindig, kurvára mindig lesz valahogy, és eltelik az idő, és jobban vagy, és wow, rossz elbaszódás eltűnt, te meg hirtelen egy kurva jó kávét iszol a barátnőiddel beszélgetsz. 

Illetve visszakanyarodva rám, mert hát ez nyilván az én kis blogom. Szeptemberben exam retake aztán januárban záróvizsga, és szakdolgozat és végeztem a BA-val, ami még nyilván egy szenvedős, rögönyös út lesz, de már látom a fényt az alagút végén (amibe még be se értem).  
Illetve wow, találtam egy munkát, ahol meg is fizetnek (már amennyire a forintnak még van értéke, lehet holnap már kenyért se tudok majd venni, unironikusan) és még kellemes is. Illetve tudok norvégul beszélni, szóval ezt is nagyjából szinten tudom tartani, ami mennyire jó már? 

Nagyon sok mindent akarok egyébként csinálni, de legfőképpen most tetoválni akarok majd megtanulni, meg jó lenne influenszerkedni és ingyen cuccokat kapni, de kapitalizmus fúj, de közben meg szép aesthetic képek, amik boostolják a kedvem és deal és pénz meg jó szóval na, vágjátok. 

Hogyha valaki elolvassa ezt a bejegyzést, akkor könyv ajánlatok, tanácsok, ölelések jöhetnek. :3
Arról nem is beszélve, hogy kinn elkezdtem pár fanfiction-t írni, és isteni jó lenne angolul átcuccolni (vagyis nem átcuccolni, mert itt már tényleg senki nincs lmfao) az ao3-ra, de annyira be vagyok szarva, hogyha megpróbálnám, akkor nem menne, de akkor is megpróbálom majd, mert végre van időm a hobbimra. 

Illetve a tiktoknak hála (lol) és Norvégiának is (tehát azon pillanatoknak, amikor éppen nem tanultam, dolgoztam, vagy ittam) fullra rájöttem, hogy minden hobbimat elhanyagoltam, azt se tudom, mikor írtam már normálisan úgy, hogy jókedvből csak leültem és leírtam egy kis fluff, összebújik János meg a Feri történeteket, és ha visszagondolok ezekre, akkor tudom, hogy az ilyen dolgok nagyon boldoggá tettek. És mindig megpróbáltam számomra "nagyobb" projektekbe belefogni, ami lássuk be itt a blogspoton másnak a kisujjából jött ki, de én minden történetet, amit csináltam azokra rápörögtem, meguntam, aztán belekezdtem egy másikba éstehát. Tudjátok. Volt a saját kisregényem, amit gecire be is fejeztem papíron, de amikor elkezdtem ide beírkálni, annyi mindent változtattam, hogy bepánikoltam és soha nem nyitottam meg megint. Na A szobatársam a Sátán-ból egy egész jó re-writingot kellene összedobni, ami szerintem menni is fog, és hátha olvasnák is az emberek, mert ahogy visszagondolok egész sokan szerették itt. És a végét senki nem is tudja úristen ez annyira vicces, pedig emlékszem, hogy alig vártam, hogy a plot twistet majd publikáljam meg ilyenek. 

Illetve az Akatsukis fanficim komolyan életem szerelme volt, és még mindig imádom és tényleg be kellene fejezni, mert nagyon fun és édes, de nyilván már most átírnék benne pár nem túl khm, respectful convo-t vagy idk szerintem kicsit túltoltam a 19 éves edgy haha offensive humor shitem benne, dehát na. Ilyen is voltam, ezt is embracelni kell, majd kicsit tone-downolom később. 

Verseket továbbra is pattintanék itt kifele, fogalmam sincs, hogy egyébként ha valahol megakar jelentettni az ember, vagy ilyen merész dolgokat akar tolni, akkor azt hogy kell, meg 0 darab információm van a folyamatról, de ha vannak tippek, susmosok, akkor szívesen fogadom az ilyeneket. De, ha jó verset akartok olvasni, akkor itten látjátok az egyik jó barátom, Bálintnak a verseit, tényleg nagyon tehetséges és nagyon szeretem, szóval szívből szóló a plug. 

Ami nagyon fontos még, hogy BTS. Fiaim, imádom őket. Ha BTS moot-ot keresel Twitteren, akkor @lauracuddle handle alatt megtalálsz!
Szerintem egyenlőre ennyi a becsekk kis virágaim, kérlek, hogyha van itt még valaki, akkor egy kommentet, egy kiáltást, egy dm-et valahol nyomjon ٩(。•́‿•̀。)۶

XOXO 



Megjegyzések

  1. helló, na ez is tartott egy ideig, mire kitaláltam, hogy tudok megjegyzést hagyni megint :D a facebook notif miatt vagyok itt igazából, nem nagyon vagyok benne azokban a fandomokban, amikhez írsz :"( de tök jó!! SZIA üdv újra itt!! meg a húszas évek dolgod most nagyon kellett :D

    nem tudom, miket szeretsz olvasni, de a felhőatlasz szerintem a legkedvencebb könyvem valaha, ha lehet ilyen. az ember, akit ovénak hívnak nagyon jó, kicsit sírtam rajta. és ez a legjobb időpont arra, hogy elkezdje az ember a witcher/vaják könyveket, amiben, a netflix sorozattal ellentétben, egy nagyon szimpatikus főhőst követhetünk mindenféle szörnyvadászatokon meg varázslónőkkel romantikázáson meg morális dilemmákon meg ilyen fantasztikus dolgokon át. JA meg a vámpírkrónikák sorozat, véres, csodálatos, ikonikus, homoerotikus.

    ölelések.

    (simán átcuccolhatsz magyarul is az ao3-ra, ha először nem szeretnél angolul amúgy. de angolul is, jó lesz <3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon szépen köszönok minden kedves szót! :D Igaz, hogy egy hónapomba telt válaszolni, de már fejemben volt egy ideje !
      A Felhőatlaszt már sokan ajánlották, de én kicsit tartok tőle, hogy kurva sokat kellene gondolkodnom és sajnos az nekem nem pálya, ami ilyen szuper bonyolult D:
      De a Wircher-re mindenképpen ránézek, nekem nagyon tetszett a sorozat is ngl, Henry C. akkora egy huge nerd, életem szerelme.

      (egyre inkább motion-ben van az átcuccolás úgy érzem c: )

      Még egyszer nagyon köszönöm a kommentet, igazán feldbott, hogy láttam, hogy omg valaki még itt interaktál D:
      <33

      Törlés

Megjegyzés küldése