aprócska versek, egy aprócska lábú lánytól #4

 

sziasztok, mindenki. láttam, hogy ahhoz képest, hogy tényleg nulla, sivatag, homok, kihaltság, Dűne szintű nulla százalékos aktivitás volt a blogon, azért egész "sokan" (jó, sok, igen 100 megtekintés, tehát a régi számaimhoz képest semmi, de nembaj, dübörög a buli, dolgozunk, csináljuk) belenézegettek a bejegyzésekbe. hurrá, nagyon örül a lelkem. <3 szóval akad itt még pár vers, ami nem lett publikálva régről, illetve van egy nagyon izgalmas verses sorozat féleségem, aminek Márton-zsoltárok nevet adtam anno 2019-ben, amikor még érettségi és Ady-mánia volt, de szerintem az is kikerül. nem tudom feltűnt-e, de nagyon szeretem a szerelmet, és szeretek szerelmesnek lenni, szóval leginkább csak erről írok, vagy leginkább csak erről van szó. 

igazából ez a kettő versem, hát. ö. majd ti eldöntitek.

de tehát. versek. nektek. tőlem. <3

vallatás


mond, leszel-e örökké enyém? 

leszel-e szolga, szerető 

és, egy közös temető? 



mond, leszel-e örökre velem? 

leszel-e hajnal, házas 

és, egy örök ágyas? 



mond el nekem, 

téphetem-e a hajad, 

haraphatom-e a nyakad, 

karmolhatom-e mindazt, 

ami belőled maradt?


❤❤❤


luxus


szeretem én azt, mi bársony és selyem,

ahogy hozzáér a kezed. 

puha ujjad dallama az, mi melenget,

és oly’ drágán szeretget.


szeretem én azt, mi finom és habos,

ahogy ajkadat hozzá tapasztod.

bársony csókod az, mi magasztos,

és oly’ sok szépet hoz.


nekem kell minden, mi gyönyörű és flancos,

oh, akarom, akarom, akarom!

nekem kellenek az édesméz szavak,

nekem kellenek az ínyenc falatok,

nekem kellenek a vanília éjszakák, 

oh, akarom, akarom, akarom!



Megjegyzések

  1. Szia, még nem volt alkalmam megírni, örülök, hogy visszatértél <3
    Nézettségről annyit, hogy sokan eltűntek, a blogspot aranykora rég volt, nagyn kevés blogger maradt, főképp wattpadon jelent meg egy új generáció.
    Bár őszintén szólva, nekem mindig a blogspot fog maradni a favourite felületem.

    Na és akkor a versek!
    Az elsőt elolvasva mondtam is magamban, hogy megvan a kedvenc, aztán elolvastam a másodikat is és ahhw. De az első az nagyon, de a második is jó, az első két versszak hasonlósága nagyon tetszik. Úgyhogy még több verset, léccciléccccilécci * - *

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, jaj nagyon nagyon boldoggá tett ez a komment, csak még semmi időm nem volt válaszolni, ne haragudj :(( Egyébként teljesen egyetértek, én is a blogspotot preferálom leginkább, de megértem a wattpad iránti szimpatizálást egyébként, csak idk nekem annyira nem kézenfekvő, főleg maga a felület nem tetszik

      Nagyon örülök, hogyha ennyire tetszettek a versek egyébként! Illetve ahogy tudom teszem fel még a többit :DD

      Még egyszer nagyon szépen köszönöm a kommentet <3

      Törlés

Megjegyzés küldése