aprócska versek, egy aprócska lábú lánytól #1

gyerekek, gyerekek! hoppácska. itt egy bejegyzés. mindenki azt hitte gondolom, hogy end, vége, ennyi volt, meghaltam. de ez nem igaz! wow! igazából nagyon restellem magam, hogy semmit nem tudok feltenni egy ideje, de, tudom, hogyha lenne időm a személyes, trash-vagyok-kríziseim és az iskola-jaj-faszom-kríziseim mellett, akkor többet tudnék ide jönni. mert történetesen nagyon szeretek írni, és nagyon nagyon szeretem a blogomat, és nagyon szeretnék megint a blogspoton egy élőbb, lélegző közeget látni, de egyenlőre nekem az is megfelel, ha néha én magam lélegzem.
(( also megtalálhattok amúgy wattpadon )) 

mindazon által, remélem nagyon, hogy tetszeni fognak ezek a kis szösz versecskék.❤ 

Nem akarok

Nem akarok olcsó lenni,
Pár perc alatt csókot adni.
Nem akarok olcsó lenni,
Pénzért, hatalomért hamisan szólni.
Nem akarok olcsó lenni,
Alkoholtól bódultan szélesen mosolyogni.
Nem akarok olcsó lenni,
Hazug szavaktól elolvadni.
Nem akarok olcsó lenni,
Ingyen érintésem osztogatni.
Nem akarok olcsó lenni,
Elkenődött rúzzsal foltot hagyni.
Nem akarok olcsó lenni,
Folytott hangon utcán nevetni.

Nem akarok véresre szívott nyakat,
Nem akarok tépett, hideg ajkakat,
Nem akarok szépet szólni,
Nem akarok ölelkezni.

Nem akarok olcsó lenni,
Hamis szívvel akárkit szeretni.

❤❤❤

[ turmix ]

Csillagport szórok a szemedbe.
Eperlekvárt csorgatok az ajkadra.
Nádcukorral szórom be a combodat.
Mézzel kenem be az összes anyajegyet a válladon.
Tejeskávét pumpálok az ereidbe.
Juharszirup-csókokat hintek a mellkasodra.
Majd meglátod levendula fog virágozni orrod hegyén.
Apró margaréták nyílnak majd szeplőid csillagképén.

❤❤❤

félig ősz, félig neked

Kötött pulcsi tenger,
Kiszáradt ajkak,
Reggeli, forró kávéscsésze aljak.

Mosolygok a színeken,
Bordó, narancs és múlósárga,
Szeretném, ha az ősz rád találna.

Megfogom a kezed,
Pont az ujjbegyed hegyét,
Aztán rád mosolygok édesen, kicsit hetykén.

Pamut-sál temető,
Avaron fekszik a halál,
Neked szánom az utolsó éjszakát.

Megjegyzések

  1. helló
    először írok ide, de most muszáj; ezek eszméletlen jó versek, és hihetetlenül nagyon tetszenek, (főleg a második, hehe). az lenne a kérésem, hogy legépelhetem a második verset makd kinyomtathatom és az átlátszó telefontokomba beletehetem? nagyon megtetszett, es hjaj<3
    csak így tovább<3

    szeretettel,
    o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uristen szia!
      nem hittem volna, hogy léteznek még ennyire aranyos emberek a Földön. c:
      Remélem, hogy itt maradsz nálam sokáig és természetesen igen, meg vagyok tisztelve.
      <3 <3

      Törlés
  2. Én is itt vagyok :) Az a legdurvább tudod hogy van vagy 50 blog amit követek, és kb 3-4 éve, egy csomó abbahagyta a működését és régi bejegyzések úgy maradtak. Kb 2-3 blog ami aktív, és durva hogy mennyien eltűntek. Bár biztos azért van, mert egyetem, főiskola, stb. :D Bár elég sok embert azért még olvasnék.
    De örülök, hogy jelezted hogy még itt vagy :D
    Szóval várom további irományait a hölgynek. :)

    (legutolsó vers tetszett a legjobban!!! :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen nagyon szomorú.
      Én is nagyon várom még, hogy nálam maradj, ha teheted ;)
      Köszönöm szépen. <3

      Törlés

Megjegyzés küldése